Administrator prodajne podrške (M/Ž) – Zagreb
OPIS POSLA:
Administrator prodajne podrške odgovoran je za pružanje administrativne i operativne podrške prodajnom timu s ciljem povećanja efikasnosti prodajnih procesa i zadovoljstva kupaca. Osoba na ovoj poziciji usko surađuje s prodajnim timom, odjelima logistike, financija i korisničke podrške kako bi osigurala pravovremenu i točnu obradu narudžbi, fakturiranje te komunikaciju s kupcima i dobavljačima.
Ključne odgovornosti:
-
Obrada i praćenje narudžbi te koordinacija isporuke
-
Izrada konfiguracije strojeva
-
Administrativna podrška prodajnom timu (izrada ponuda, ugovora i izvještaja)
-
Održavanje baze podataka kupaca i ažuriranje podataka o narudžbama
-
Izrada i analiza prodajnih izvještaja te priprema podataka za upravu
-
Podrška u marketinškim aktivnostima vezanim uz prodaju (promotivni materijali, prezentacije)
Kvalifikacije i vještine:
-
SSS/VŠS/VSS ekonomskog, poslovnog ili srodnog smjera
-
Iskustvo u administraciji, prodajnoj podršci ili sličnim poslovima (prednost)
-
Odlično poznavanje MS Office paketa (Excel, Word, PowerPoint)
-
Dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
-
Izražene organizacijske i komunikacijske vještine
-
Sposobnost rada u timu i samostalnog rješavanja problema
-
Usmjerenost na detalje i sposobnost multitaskinga
Radno vrijeme: Puno radno vrijeme
Mjesto rada: Zagreb
Tip zaposlenja: Na neodređeno vrijeme uz uvjet probnog rada
POGODNOSTI:
- Podrška tima
- Božićnica, uskrsnica i jubilarne nagrade
- Plaćeni sistematski pregled
- MultiSport program
- Redovita stimulativna mjesečna primanja
- Dodatni dan godišnjeg odmora ovisno o stažu i djeci
- Slobodan dan za dijete koje kreće u osnovnu školu na 1. školski dan
Za sva pitanja ili nejasnoće slobodno nas kontaktirajte
Broj mobitela: 091 46 41 213
Email: karijera@tpz-vilicari.hr